пятница, 21 сентября 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія. Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Модуль 8. Рефлексія. Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- вдалося напрацювати головні підходи до оцінювання різних видів діяльності учні;
- використовувати оцінювання для задоволення потреб унів;
- планування подальшої діяльності на основі оцінювання та самооцінювання.
Модуль 7. Рефлексія. Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Створення прикладу учнівської роботи дало можливість побачити як можна використати блог для впорядкування і узагальнення кроків при роботі учнів над проектом.
Модуль 6. Рефлексія. Під час роботи над модулем, я вдосконалила свої навички по використанню комунікації та співробітництва для покращення процесу навчання учнів та оцінювання.
Особливу увагу я звернула на потребу навчати учнів безпечній роботі в Інтернет.
Головна перевага спілкування через інтернет - це можливість спілкування з партнерами на будь-якій відстані.
Модуль 5. Рефлексія.  Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- здійснення пошуку потрібних ресурсів;
- дотримання закону про авторське право та правомірне використання інформації;
- складання списку використаних джерел для різних вікових категорій;
- визначення достовірності та цінності веб-ресурсів для використання в проектах.
Модуль 4. Рефлексія. Ми обговорили основні приклади та завдання для дослідження. 
На цьому етапі ознайомилися з різними видами оцінювання, вчилися визначати інструменти оцінювання та навчальні потреби учнів.
Модуль 3. Рефлексія. Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних питань проекту, а саме:
- відшліфувати роботу в парах;

- використовувати електронні таблиці для роботи з проектами;
- розподіляти учнів по групах;
- розподіляти ролі в групах;
- розподіл дослідницьких завдань.